ZWROTY
JEŻELI OTRZYMANY PRODUKT W JAKIŚ SPOSÓB NIE SPEŁNIA TWOICH OCZEKIWAŃ, MOŻESZ GO ODESŁAĆ W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTYRZMANIA PRZESYŁKI, BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
NIE MOŻE ON NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA. W INNYM WYPADKU PRODUKT NIE ZOSTANIE PRZYJĘTY.
JAK MOŻESZ DOKONAĆ ZWROTU?
1. WYPEŁNIJ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWU. (WZÓR OŚWIADCZENIA W ZAŁĄCZNIKU)
2. ZAPAKUJ ZWRACANE PRODUKTY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM I PARAGONEM, I ODEŚLIJ NA PONIŻSZY ADRES:
PPHU ISKO S.C. RENATA CHODOWICZ, TOMASZ CHODOWICZ
UL. STAWNA 23
26-660
Z DOPISKIEM „ZWROT”
3. PO oTRZYMANIU PACZKI DOKŁADNIE SPRAWDZIMY STAN PRODUKTU.
- W PRZYPADKU, GDY PRODUKT NIE BĘDZIE NOSIŁ ŚLADÓW UŻYTkOWANIA, W PRZECIĄGU 7 DNI ROBOCZYCH, OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZESYŁKI, ZOSTANIE DOKONANY ZWROT PIENIĘDZY
- W INNYM WYPADKU ODEŚLEMY PRODUKT DO NABYWCY
NA WSKAZANY WCZEŚNIEJ ADRES E-MAIL WYSYŁANE SĄ WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE PODJĘTYCH DECYZJI.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy PLUM
REKLAMACJE
JEŻELI OTRZYMANY PRODUKT POSIADA WADY FABRYCZNE BĄDŹ JEST NIEZGODNY Z OPISEM, KUPUJĄCY MA PRAWO DO ZAREKLAMOWANIA ZAKUPIONEGO TOWARU.
JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
1. WYPEŁNIJ PISEMNE OŚWIADCZENIE
- OPISZ SZCZEGÓŁOWO POWÓD REKLAMACJI
- ZAWRZYJ W NIM FORMĘ REKOMPENSATY
- ADRES ZWROTNY
- NUMER KONTA BANKOWE
2. W 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA REKLAMOWANEGO PRODUKTU POINFORMUJEMY CIĘ O DECYZJI.
3. REKLAMACJA ROZPATRZONA POZYTYWNIE – W CIAGU 7 DNI OD PODJĘTEJ DECYZJI:
- NAPRAWIMY ZAREKLAMOWANY PRODUKT
- ODEŚLEMY NOWY TOWAR
- ZWRÓCIMY PIENIĄDZE NA WSKAZANE W OŚWIADCZENIU KONTO BANKOWE
4. REKLAMACJA ODRZUCONA (NIEUZASADNIONA) – W CIĄGU 14 DNI ODEŚLEMY ZAREKLAMOWANY PRODUKT WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM UZASADNIENIEM.